Netflix Inc نے جاپان کے اسٹوڈیو کولوریڈو کے ساتھ ملٹی فلم ڈیل کا اعلان کیا ہے، کیونکہ اسٹریمنگ دیو اپنی اینیمی پیشکش کو بڑھاتا ہے اور ترقی کے لیے ایشیا کی طرف دیکھتا ہے۔
Netflix سٹوڈیو کولوریڈو کے ساتھ تین فیچر فلموں کو مشترکہ پروڈیوس کر رہا ہے جس میں "ڈریفٹنگ ہوم" بھی شامل ہے، جس کا پریمیئر ستمبر میں ہوتا ہے، کیونکہ یہ اصل اینیمی میں زیادہ گہرائی سے سرمایہ کاری کرتا ہے۔ فلم کا مقامی طور پر سینما گھروں میں پریمیئر بھی کیا جائے گا۔
Anime نے دونوں جاپان میں Netflix کے لیے ڈرا ثابت کیا ہے، جہاں اس کے تقریباً 90% صارفین اسے دیکھتے ہیں، اور عالمی سطح پر، جہاں نصف صارفین نے پچھلے سال ٹیون کیا، جس میں Amazon اور Disney سمیت حریف بھی اس طرح کا مواد پیش کرنے کی دوڑ میں لگے ہوئے ہیں۔
"عالمی سطح پر جیتنے کے لیے، ہمیں پہلے مقامی طور پر جیتنا ہو گا،" جاپان کے مواد کے نائب صدر کاتا ساکاموتو نے ایک انٹرویو میں رائٹرز کو بتایا۔
ایشیا پیسیفک خطہ Netflix کی پہلی سہ ماہی کی آمدنی میں واحد روشن مقام تھا، جس میں دنیا کی غالب سٹریمنگ سروس نے اطلاع دی ہے کہ اس نے ایک دہائی سے زیادہ عرصے میں پہلی بار اپنے صارفین کو کھو دیا ہے۔ کمپنی نے کہا کہ وہ جاپان سمیت خطے میں "اچھی ترقی" دیکھ رہی ہے، جہاں اس نے ستمبر 2020 میں 5 ملین صارفین کی اطلاع دی۔
اسٹوڈیو کولوریڈو کے صدر کوجی یاماموتو نے رائٹرز کو بتایا کہ Netflix روایتی طور پر صنعت کی طرف سے ہدف بنائے گئے کٹر اینیمی شائقین کے مقابلے میں وسیع تر سامعین تک رسائی فراہم کرتا ہے۔
سٹوڈیو ایسی کہانیوں کی حمایت کرتا ہے جس میں کرداروں کو ان کی عام زندگی سے 2018 کے "پینگوئن ہائی وے" جیسے واقعات کے ایک شاندار موڑ سے کھینچا جاتا ہے، جس میں ایک ابتدائی اسکول کا لڑکا اپنے قصبے میں پینگوئن کے اچانک نمودار ہونے کی تحقیقات کرتا ہے۔
اس طرح کے فیملی فرینڈلی کرایہ Netflix کی جاپان میں اپنے مواد کی پیشکش کو بڑھانے کی حکمت عملی کے ساتھ فٹ بیٹھتا ہے، جس میں تقریباً 40 اصلی اینیمی ٹائٹلز، اسکرپٹڈ ڈرامے جیسے "پہلا پیار" اور "لاسٹ ون اسٹینڈنگ" جیسی غیر اسکرپٹڈ سیریز شامل ہیں۔
ساکاموتو نے کہا کہ "ہم جاپان کے مواد میں اپنی سرمایہ کاری کو بڑھا رہے ہیں، نہ صرف حجم میں بلکہ مختلف قسموں اور فارمیٹس میں،" ساکاموتو نے کہا۔
Netflix نے گھریلو نشریاتی اداروں کے ساتھ بھی معاہدے کیے ہیں، جو کہ طویل عرصے سے چلنے والے مختلف قسم کے شو "اولڈ انف!" جیسے مواد کے لیے اسٹریمنگ کو قبول کرنے میں سست روی کا مظاہرہ کر رہے ہیں۔ نپون ٹی وی سے شو، جس میں بہت چھوٹے بچوں کو پہلی بار کام کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے جب کہ پروڈکشن کے عملے کے بھیس میں فلمایا جا رہا ہے، نے آن لائن ہنگامہ کھڑا کر دیا ہے۔ (رائٹرز)
0 Comments