ایپل نے صارفین کی پرائیویسی کو بہتر بنانے کے لیے اپنی ایپ ٹریکنگ ٹرانسپیرنسی (ATT) فیچر متعارف کرایا جہاں صارف تھرڈ پارٹی ایپس کو ٹریکنگ سے غیر فعال کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ یہ فیچر iOS 14.5 سافٹ ویئر اپ ڈیٹ میں شامل کیا گیا تھا، جو ایک پاپ اپ بناتا ہے جو صارفین سے پوچھتا ہے کہ کیا ایپ ان کی سرگرمی کو ٹریک کر سکتی ہے۔
9to5Mac کی ایک رپورٹ کے مطابق، کمپنی نے Recode کو بتایا، "ایک صارف کا ڈیٹا ان کا ہے اور انہیں یہ فیصلہ کرنا چاہیے کہ وہ اپنا ڈیٹا شیئر کریں اور کس کے ساتھ۔ iOS اور iPad OS کے ساتھ، ہم نے صارفین کو یہ انتخاب دیا ہے کہ آیا وہ ایپس کو دوسری کمپنیوں کی ملکیت والی ایپس اور ویب سائٹس پر ٹریک کرنے کی اجازت دینا چاہتے ہیں یا نہیں۔
تاہم، Meta Platforms کا خیال ہے کہ "Apple کی نقصان دہ پالیسی کے باوجود، ہم نے رازداری کا احترام کرتے ہوئے کاروباروں کو کامیاب ہونے میں مدد کے لیے اپنے سسٹمز کو ڈھالنا جاری رکھا ہے، اور ہمارے پلیٹ فارمز پر کارکردگی اور پیمائش کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے وسیع پیمانے پر اقدامات کا اشتراک کیا ہے"۔
اے ٹی ٹی کی خصوصیت نے موبائل اشتہار کی صنعت میں رکاوٹ ڈالی کیونکہ کمپنیوں کے ساتھ کام کرنے کے لیے صارف کا ڈیٹا کم تھا۔ میٹا اب بھی بڑے گمنام گروپس کے حصے کے طور پر صارفین کو نشانہ بناتا ہے۔ اس خصوصیت نے اشتہارات کو انفرادی ترجیحات سے کم متعلقہ بنا دیا ہے۔
0 Comments